Обмін та повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” покупець може:
Проте відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”, натільна білизна, включаючи піжами, нічні сорочки, халати, купальні костюми, шкарпетки, входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані.
Згідно з чинним законодавством, ви можете повернути або обміняти товар належної якості, якщо: - товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем (подряпин, відколів, потертостей тощо) — товар упакований і повністю збережений фабричне пакування - збережені всі ярлики та заводське маркування - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості Умови повернення та обміну Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.). Виключення Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).
Фіксація браку проводиться лише на пошті в присутності представника пошти, ви складаєте акт , де фіксуєта факт браку. У такому випадку вам треба відмовитись від товару, звязатись з нами, надати всю інформацію о факті браку.
Який товар підлягає обміну:
Для оформлення обміну чи поверненя товару потрібно :
1. Відправити нам товар. Надати нам номер накладної.
2. Номер карти, ФІО власника карти та який банк.
3. Строк повернення коштів : до 7 робочих днів з моменту як ми заберемо дану посилку з пошти.
Для обміну:
1. Звяжіться з нами для фіксації обміну та бронювання розміру. Відправити нам товар. Надати нам номер накладної.
2. Номер карти, ФІО власника карти та який банк.
3. Строк повернення коштів : до 7 робочих днів з моменту як ми заберемо дану посилку з пошти.
Доставлення у разі повернення товару належної якості сплачує покупець.
Доставлення у разі повернення товару неналежної якості сплачує продавець. ( за умови складеного акту та вкладеного у коробку)
Якщо у вас виникли додаткові питання з повернення чи обміну товарів Ви можете їх задати зателефонувавши за номером +380951367317 Viber/TELEGRAM, або написати нам на пошту shop.prom.adm@gmail.com
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Якщо будуть питання, звертайтесь .